Naujienos, Straipsniai

Internetinio puslapio iškėlimui Google Ads ar SEO?

Google ads ar seo

Google ads ar seo

Dažnai yra užduodamas klausimas kaip iškelti internetinį puslapį į Google paieškos viršų. Čia galimi du sprendimo būdai Google ads (Google adwords) ir SEO ( Paieškos sistemų optimizavimas ). Aišku galima derinti abu sprendimus siekiant geriausio rezultato, bet jei Jūsų biudžetas ribotas reikia pasirinkti vieną. Apie kiekvieno pasirinkimo pliusus ir minusus bus aptarta šiame straipsnyje.

SEO ( Paieškos sistemų optimizavimas ) – tai ilgalaikio tikslo siekimas. Pasirinkus šį sprendimą internetinio puslapio iškėlimui, greitų rezultatų tikėtis yra neverta. Tokių darbų trukmė gali trukti nuo kelių mėnesių iki metų ir norint ateityje, kad rezultatas nedingtu būtina nuolatinė priežiūrą, palaikymas. SEO galima išskirti į dvi dalis: išorinis SEO ir vidinis SEO. Vidinis SEO tai pačio puslapio optimizavimas, kad jis atitiktų bent jau pagrindinius keliamus Google standartus. Tai tinkamas informacijos formatavimas, internetinio puslapio saugumas, užsikrovimo greitis, nuorodų struktūra, paveikslėlių aprašymai, meta duomenų nurodymas ir dar daug kitų techninių sprendimų. Kaip internetinėje svetainėje visa tai yra tinkamai sutvarkyta jau google gali puslapį vertinti teigiamai ir po truputi kilti į paieškų viršų. Tačiau, kad šis procesas veiktų sklandžiai ir greitai reikalingas išorinis SEO optimizavimas. Išorinis SEO optimizavimas tai tarsi puslapio autoriteto kūrimas, didinimas. Jo esmė, kad būtų kuo plačiau kalbama visame internete apie Jūsų svetainę. Pats pagrindinis darbas kurti įvairius, susijusius su Jūsų puslapio tematika straipsnius su atgaline nuoroda į Jūsų puslapį. Kuo daugiau bus parašyta apie Jūsų svetainę įvairiuose kokybiškuose svetainėse tuo geresnio rezultato galima tikėtis. Tačiau čia reikalinga tai vykdyti labai nuosekliai ir kantriai, kadangi tam reikia tikrai daug laiko.

Google ads (Google adwords) – tai oficiali, mokama Google reklamavimo platforma. Čia rezultatus galite gauti iš karto. Paprastai šnekant tiesiog už tam tikrą kiekį pinigų gaunate atitinkamą kiekį klientų. Šios reklamavimo platformos pagrindinį privalumą būtų galima išskirti tai, kad mokate tik už apsilankymus į Jūsų svetainę, nepriklausomai nuo kiek reklama buvo parodyta. Tarkim reklama bus parodyta 1000 kartu, bet sulauksite tik 100lankytojų, o vieno apsilankymo vidutinė kaina bus 10 euro centų. Tai visa tai kainuos tik 10eurų. Vieno apsilankymo kaina gali būti labai įvairi. Tai priklauso nuo konkurencijos, Jūsų puslapio, adwords reklamos kompanijos optimizavimo ir t.t Tad pasirinkus šią paslaugą vertėtų išsirinkti profesionalą, kas galit tuo tinkamai pasirūpinti. Nes blogai sukurta kompanija įtakos didelę paspaudimo kainą, neefektyviai išnaudos biudžetą ir to pasekoje negausite norimo rezultato. Taip pat čia yra daug reklamos pasirinkimo būdų: Galima tiesiog išsipirkti pozicijas google paieškoje, galima taikyti vaizdinę reklamą rodant Jūsų banerius kitose svetainėse, galima taikyti pakartotinę rinkodarą, taip dar kartą siekiant pritraukti svetainės lankytojus ir t.t.

Šiai dienai mano rekomendacijos būtų turėti gerą internetinį puslapį su atliktu vidiniu SEO ir rinktis Google ads reklamavimo platformą. Kadangi Google nuolat atsinaujina savo paieškos algoritmus, tad garantuoti ilgalaikiu išorinio SEO rezultatu ar garantuoti, kad jie bus pasieki niekas negali. Tad pasirinkę išorinę SEO optimizavimo paslaugą tarsi žaidžiate rusišką ruletę, arba pasieksite tikslą arba ne. Pasirinkus Google Ads reklamos paslaugą Jūs už išleistus pinigus tikrai turėsite rezultatą ir galėsite lengvai koreguoti savo tikslą.